Saturday, August 10, 2013

#HolidaysInSicily | Day 6. {Santo Stefano di Camastra}


Hi Lovelies!

Jak vidíte v názvech postu, cestuji z jednoho městečka do druhého.
Večer jsme se s bráchou a malým A. dívali na Kouzelnou Romanci, kterou prostě zbožnují a název ji přesně popisuje :) Kdo jste ji neviděly, je to od Disney a je to celkově i humorné, takže vřele doporučuji!
řšrě Ráno jsem si začala balit věci do S.S. ( v názvu článku), ale E. mi zavolala, že to nestihne a přijede až odpoledne. Takže jsme se pak vydali všichni  vesele do centra městečka ( jelikož moře bylo po bouřce nechutně špinavé a pořád byly dost vysoké vlny), kde jsem v Benettonu našla ty nejrozkošnější, nejpohodlnější a nejlehčí boty, co jsem kdy v životě držela v ruce.  A stály mě jen 9,50 !!!




Black Crochet slippers / Benetton - 9,50 euro
Měli tam poslední dvě čísla 40 a 41 a já, která většinou neustále kleji o tom, jak mám hroznou velikost, jsem jásala radostí, že v Italií je to přecejen velké plus ( všechny italky mají vetšinou kolem té 36/37/38 ( většinou čísla, které u nás zůstavají jako poslední).
 Poté jsme se stavili v lékarně, kde jsem nutně potřebovala pastilky proti bolesti v krku. Z té klimatizace tady úplně umírám. Mnoho lidí si řekne, že italové jsou na teplo zvyklí, ale ani náhodou a v noci spí se zaplou klimatizací! Já, která neustále trpím zimou s ní spát prostě nedokážu ( a to je nastavená na nějakých 25°C) a v noci jsem se tak často budila zimou, že jsem poprosila o peřinu. E. se na mě divala jak na mimoně, opravdu.

Little New In -->

Moroccan oil/ 13,50 euro

After sun Oil / Nivea 

Deodorant / Neutro Roberts - intensive BEAUTY

Shampoo / Garnier naturals with Argan oil


Ray Ban Aviators / Green Mirror

Craving for these ones <3 ( but they don't suit me at all)
Na oběd jsme si zašli do nějaké místní restaurace, kde jsem si dala Pennette Spada e Melanzane ( mečoun a lilek), na kterých jsem si velmi pochutnala a mezitím přijel z ČR I. v autě a připojil se k nám. Po obědě jsem vzala děti na zmrzlinu a pak jen směr do apartmá čekat na E. až si pro mě přijede a odjedem spolu zpátky do S.S..
Ted když mám trochu času jsem se pustila do focení drobností, co jsem včera v těch dvou otevřených obchodech našla. Ještě to není vše, co bych si chtěla zb této dovolené odnést, ale zatím jsem byla jen ve dvou pidi městech a v témeř žádných obchodech.
 Jen se modlím, aby zítra už konenčně bylo hezky, dnes zas celý den chvilku prší, chvilku né ... Ale od zítřka se to má pomalu zlepšovat :)

Lots of Love, yours V.

13 comments:

  1. teda ty se máš :) pěkně si to tam užij!

    ReplyDelete
  2. Uži si to! Tie topánky alebo skôr plátenky sú úplne super a za tú cenu ? :) Vyzerajú skvele, mne osobne sa veľmi páčia. :)

    ReplyDelete
  3. Sper boticky a super slunecni Bryle :)))
    Prijd se mrknout take ke me , budu rada:)

    www.olivains.com

    ReplyDelete
  4. Hezké botičky :) A díky za tip na film! Užívej! :)))

    ReplyDelete
  5. Ty balerínky jsou hrozně cute. :3

    ReplyDelete
  6. Snad se to počasí zlepší a dovolenou s pořádně užiješ! :) A ty botky jsou moc hezkéé :) vypadají hodně pohodlně :)

    www.kristyna-novakova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. No komu lepšie :) Uži si to!
    A rada by som ťa pozvala na môj blog :)
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. No ty si cestuješ :) A jen tak mimochodem, máš krásný lak na nehty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten lak jsem vyzkoušela teprve nedávno a od té doby jsem si ho zamilovala :)

      Delete
  9. sááákra, ty Ray Bany závidím :)

    ReplyDelete

Thank you for all the lovely comments {also for the negative ones, that should teach me something new} <3 Love ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...